zondag 15 februari 2015

Review: Girl Online


Zoe Elizabeth Sugg ook wel bekend als Zoella op YouTube heeft in november een boek uitgebracht genaamd Girl Online! Ben jij benieuwd naar mijn mening over het boek? Lees dan snel verder! :)



Girl Online gaat over Penny, Penny heeft een blog en op die blog heet ze 'Girl Online'. Op deze blog schrijft ze alles wat ze kwijt wil. Penny gaat met haar ouders naar Amerika voor haar moeders werk. In Amerika ontmoet ze een jongen genaamd Noah en ze voelt ze erg op haar gemak bij haar. Ze heeft het gevoel dat ze alles bij hem kwijt kan, maar vertelt hij eigenlijk ook wel de hele waarheid? Daar moet je zelf achterkomen! :)



Penny doet me heel veel denken aan Zoe. Niet alleen omdat ze beide een blog hebben en last hebben van paniekaanvallen. Maar ook door de manier waarop ze denkt, ze doet me er echt heel erg denken. Ik vind het idee leuk. Sommige momenten leefde ik me zo in dat ik neigingen had om het boek te slaan, zo goed is het boek dus. Zoe heeft het verhaal bedacht, maar ze heeft natuurlijk wel professionele hulp gekregen. Ik vind het een goed boek. Ik raad hem aan als je van die typische meidenboeken houdt! Ik vind het een leuk boek en ik ben benieuwd naar jouw mening :).

Je kan het boek bestellen op bol.com en er is ook een Nederlandse versie verkrijgbaar.

Heb jij het boek al gelezen? Vertel me dan wat je van het boek vindt en bedankt voor het lezen :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten