dinsdag 17 februari 2015

Van de kleine dingetjes genieten



De eendjes voeren, bakkerijen, bloemetjes in de wei. Allemaal van die kleine dingetjes die je blij kunnen maken, alleen als je er al aan denkt. In het boek 14,000 thing to be happy about staan zo'n leuke kleine dingetjes. Ik ga het er vandaag over hebben dat we de kleine dingetjes moeten waarderen, want die kunnen ons heel blij maken.



Eilandlucht, warme chocolademelk of gelukskoekjes. Er zijn vast wel dingen die je blij maken. Zoals ik al zei staan zo'n soort leuke dingen in dit boek. Meer dan 600 pagina's met alleen maar positiviteit! Echt leuk om in de ochtend in te lezen, dit kan je dag beter maken. Door dit boek stond ik stil bij veel van deze kleine leuke dingetjes. Waarom zouden we steeds maar alles beter en groter willen, terwijl er ook zoveel van die kleine goedkope dingetjes zijn waar we van kunnen genieten. Je hoeft het niet eens te kopen, je kunt er ook over nadenken. Dan krijg ik al een glimlach op mijn gezicht. 


Er staan 14000 dingen in, dus er zal wel iets zijn dat je blij maakt. Oh en zien jullie ook dat het pagina 333 is? Daar kwam ik net achter haha. Het zou leuk zijn als we stilstaan bij die kleine leuke dingetjes, laten we eens positief zijn! :) 

Van welke dingen word jij blij? Bedankt voor het lezen, doeg!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten