zondag 25 januari 2015

Long Time No See

Hey, allemaal! Ik ben er weer hoor en ik heb een nieuwe link en naam! Lees snel verder :)





Ik was dus eerst Simpele Ik, maar ik vind die naam nu heel kinderachtig. Ik heb die naam bedacht toen ik 12 was, nu ben ik ondertussen 14 en vind ik de naam veel te kinderachtig. Hij heet Danique's Randomness, omdat ik me niet aan één onderwerp wil binden. Ik ben tevreden met de naam :)

Verder heb ik ook een nieuwe camera gekocht, maar daar schrijf ik nog een post over. Ik ben ook jarig geweest in november, zoals ik al zei ben ik nu 14. Op school gaat het goed, ik heb het naar mijn zin. Ik ga jullie nu eindelijk mijn Instagram vertellen. Ik heb al 2 jaar Instagram, maar ik wilde hem altijd privé houden en ik deed er bijna niks mee. Mijn Instagram is dan1qu3, vergeet niet om mij te volgen :). Ik heb trouwens heel veel foto's verwijderd.

Dit is denk ik alles wat ik wilde vertellen, ik spreek jullie later wel :)


Danique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten