zondag 12 oktober 2014

Mijn Lush Wishlist


Lush vind ik een geweldige winkel. Ik vind het heel leuk om de winkel binnen te gaan om alle lekkere geuren te ruiken. Vandaag laat ik jullie zien wat op mijn wishlist staat van Lush :)






Cupcake masker (€11,65) De naam klinkt verrukkelijk. Door dit masker voorkom je puistjes.




 Dashing Santa (€4,95) Hebben jullie ook zo'n zin in kerstmis? Ik wel, ik ben echt heel erg enthousiast. Niet door de cadeautjes (oké, een beetje dan), maar ik vind de sfeer gewoon geweldig.

The Hair Docter (€11,65) Mijn haar is in de winter minder goed dan in de zomer, dus dit is handig :)


Honey trap (€8,30) Mijn lippen worden heel snel droog en klinkt de titel niet heel erg verleidelijk? :)


The Melting Snowman (€4,65) Deze Bath Melt pept je op en dat heb ik soms wel eens nodig.


Yog Nog (€5,95) Deze zeep ziet er echt heel leuk uit! Ik word helemaal blij als ik aan kerstmis denk :)


Wat vind ik Lush toch leuk, jammer dat het best prijzig is.
Dit is mijn Lush Wishlist! Wat staat op jouw Lush Wishlist? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten