zondag 28 september 2014

Danique's favorieten: YouTubers


Hey iedereen, ik wil vandaag beginnen met een nieuwe rubriek namelijk Danique's favorieten. Hierbij vertel ik mijn favorieten, maar die verdeel ik dan in verschillende onderwerpen. Dit soort posts zul je zo nu en dan voorbij zien komen. Vandaag heb ik het over YouTubers, ben je benieuwd? Lees dan snel verder :)





Bethany Mota: ze begon haar kanaal als Macbarbie07. Ik volg haar als sinds 2012 en ze is erg gegroeid. Ze heeft inmiddels een eigen kledinglijn, eigen parfum en eigen inrichting. Ze heeft al een tijdje niet meer geupload, omdat ze druk is met Dancing With The Stars! Ik ben zo trots op haar :)



Mascha, ook wel bekend als Beautygloss is een Nederlandse blogger en YouTuber. Ik kijk haar vlogs dagelijks en ik vind ze echt geweldig <3


Jiami, ook wel bekend als Lifesplash. Zij is ook een blogger en YouTuber. Ze is een inspiratie voor vele mensen :)


Zoe, beter bekend als Zoella. Zij begon ook als blogger en nu is ze een succesvolle YouTuber die de 6 miljoen subscribers heeft gehaald deze week. Haar video's fleuren me altijd op en ik vind dat ze een geweldig karakter heeft.


Joe, beter bekend als ThatcherJoe. Hij is ook het broertje van Zoe en zijn video's maken me altijd aan het lachen :)


Troye, mijn favoriet van dit lijstje. Zijn video's vind ik gewoon geweldig en hebben jullie zijn EP gehoord? Hij is fantastisch <3


Tanya, zij begon als Pixi2Woo. Ik vind haar make-up looks geweldig! Ik wou dat ik dat zo goed kon <3

En dit zijn mijn favorieten. Wie is jouw favoriete YouTuber? Ben jij ook een beetje een fangirl zoals ik ben? Bedankt voor het lezen en ik zie jullie snel weer :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten