woensdag 24 september 2014

Tag: Internet ABC


Ik had zin om weer eens  een tag te doen! :) Het is de Internet ABC tag, hierbij moet je het alfabet aflopen in de adresbalk. Het is moeilijk uit te leggen, maar je snapt het vanzelf wel. Ik ben zelf ook heel erg benieuwd, dus lees snel verder :)




A: annesolveig.nl, Anne is een van mijn favorieten bloggers. Ze is een voorbeeld voor mij en ik kijk tegen haar op, ik zoek haar ook dagelijks op.
B: bydagmarvalerie.nl, zij is ook een blogger. Ik heb haar leren kennen door Anne's blog en ik vind haar blog geweldig <3
C: cram.com, dit is een site die je overhoort. Deze site helpt me heel erg met school en ik gebruik hem daarom ook heel vaak.
D: dropbox.com, dit is een hele fijne site waarbij je foto's vanuit je telefoon/tablet/computer op je telefoon/tablet/computer kunt zetten. Het werkt heel snel en fijn.
E: ebay.com, iedereen kent het wel. Hetzelfde als Marktplaats maar dan wereldwijd. Ik heb hier nog nooit iets op bestelt, maar ik vind het altijd leuk om een beetje rond te kijken.
F: facebook.com, tja hier hoef ik denk ik geen uitleg bij te geven.
G: google.nl, het is mijn startpagina en Google is altijd handig :)
H: www.hm.com/nl/, H&M is een winkel waar ik regelmatig iets bestel.
I: instagram.com, ik zit eigenlijk nauwelijks op Instagram op mijn computer? Ik zit meestal op Instagram met mijn telefoon.
J: jessamica92.com, Jessica is een YouTuber die video's maakt over de Sims.
K: khaleesi-cc.tumblr.com, één van mijn favoriete Tumblr's, deze Tumblr bevat Custom Content voor de Sims
L: lifesplash.nl, je kent heer vast wel :)riverisland.com
M: mysimreality.com, in deze website vind je prachtige huizen en werelds die je kunt gebruiken in de Sims :)
N: netflix.nl, ik heb deze site eigenlijk maar één keer bezocht om wat informatie te krijgen. Ik zat te denken om een abonnement op Netflix te nemen, maar ik doe het toch niet :)
O: origin.nl, op deze site koop ik altijd mijn Sims games ;)
P: pinguintech.nl, op deze site vind je altijd nieuwtjes op de Sims. Heb je al gemerkt dat ik de Sims geweldig vind?
Q: quizlet.com, dit is ongeveer hetzelfde als cram.com, maar dan anders :)
R: riverisland.com, op deze site heb ik een paar keer rondgekeken.
S: Bij de s kreeg ik de site van mijn school en ik wil mijn school niet met jullie delen. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden?
T: twitter.nl, wow ik heb echt heel weinig op Twitter gezeten ;O, ik zal er meer op gaan zitten oké?  mij twitter is: twitter.com/simpeleik
U: urbanoutfitters.com/uk/, op deze site heb ik meerdere keren rondgekeken en ik vind dat ze een erg leuke collectie hebben :)
V: vandale.nl, deze site is heel handig. Als ik bezig ben met mijn Nederlands huiswerk heb ik deze website altijd open staan. Ook als ik een blogpost schrijf (zoals nu) heb ik hem open staan zodat ik zo min mogelijk spelfouten maak.
W: wehkamp.nl, ze hebben eigenlijk gewoon alles. Ik vind het vooral leuk om naar de meubels te kijken, ook al ben ik niet van plan om mijn kamer te veranderen.
X: Jammer genoeg kreeg ik hierbij niks :(
Y: youtube.com, ik heb een youtube obsessie, ik kijk het al jaren en ik vind het gewoon geweldig ;)
Z: zoella.co.uk, Zoe is een bekende youtuber en blogger.

Dit was hem dan :)
Hopelijk vonden jullie het leuk en ik zie jullie (hopelijk) snel weer :)

1 opmerking: