maandag 11 augustus 2014

Back To School inspiratie


Hey, vandaag laat ik jullie wat "Back To School" inspiratieplaatjes zien. Lees snel verder :)





Als je naar school gaat heb je natuurlijk een tas nodig en deze rugzakken vind ik wel erg leuk. Mijn favoriet is de eerste van links in de 2e rij. 


Hierbij kun je zien hoe je je schoolwerk goed kunt organiseren. Ik wil  al heel lang zo'n kastje kopen, maar ik weet niet waar ik ze kan kopen. Heb jij tips?



Terug naar school gaan is leuk, want dan zie je je vriendinnen weer. Maar het is ook minder leuk, want je levert veel vrije tijd in. :(


Een leuke DIY, ik ga deze denk ik ook proberen :).


Nog meer leuke en fleuren DIY's die je kunt doen met Washi Tape :)


Ik vind dit er heel leuk uitzien <3

Dit waren de inspiratiefoto's, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Wanneer begin jij weer met school of je werk? Ik begin maandag 25 augustus. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten