vrijdag 26 september 2014

Het is herfst





Als ik het goed heb is het herfst geworden en dat vind ik geweldig <3. Ik laat jullie hierbij wat herfst inspiratie zien :)





Vinden jullie het ook zo fijn om in bed een boek te lezen met warme chocolademelk (je ziet koffie op dit plaatje, maar we doen gewoon alsof het warme chocolademelk is oké? :P)? Ik vind het zo fijn, vooral als het regent. Ik word lekker rustig van de regen.


Ziet dit er niet geweldig uit. Ik vind make-up waarbij je bruine tinten gebruikt bij de ogen zo mooi <3


Ik vind het altijd zo mooi als de bomen rood/geel/oranje worden :)


Ik vind truien heel fijn en in de herfst (en de winter) heb je een excuus om lekker veel truien te kopen.


Deze outfit heb ik zelf gemaakt via Polyvore. Dit is een mix van herfst en zomer, ik heb bij de ketting de kleuren van de zomer gebruikt maar deze outfit is te warm voor de zomer. Ik zou deze outfit zelf ook dragen. Ik heb de outfit buiten de ketting best basic gehouden, zodat de nadruk is op de ketting. Met de oogschaduw kun je een mooie ooglook maken, met mooie bruine basic kleuren.
De trui is van Vila.
De legging is van Boohoo.
De ketting is van Jeweliq
De tas is van de H&M
Je kunt de oogschaduw kopen bij John lewis

Dit was mijn blogpost van vandaag :)
Wat vinden jullie van de herfst?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten