zaterdag 9 augustus 2014

Mijn nieuwe agenda


Hey vandaag heb ik een blogpost over mijn nieuwe agenda, lees snel verder!




Zo ziet hij eruit, hij is van het merk My Life Is Sweet. Jill heeft deze Agenda gemaakt en ze heeft ook een blog.


Je hebt een soort boekenlegger, zodat je kunt weten waar je bent gebleven.


Dit is hoe een week eruit ziet, de rand is heel leuk versierd. Er staat elke week een tip in de hoek.


Elke maand heb je een maandverslag, je kunt elke maand dus lekker aan de slag met dingen inkleuren. Je kunt hier ook je punten opschrijven.


Op het einde heb je een mini magazine, leuk om in te lezen :)

Ik heb de agenda gekocht bij de V&D voor €16,-. Ik vind de magazine heel vrolijk en meisjesachtig. Ik vind het ook heel leuk dat je er ook andere dingen mee kan doen dan alleen de basisdingen zoals je huiswerk opschrijven.

Welke agenda ga jij gebruiken?

Bedankt voor het lezen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten