zondag 29 juni 2014

Favorites #1

Hey welkom bij mijn eerste favorites! Hierbij laat ik mijn favorieten zien op dit moment :)


Mijn nieuwe trui van Bershka:

Ik heb een nieuwe trui bij Bershka gekocht en ik ben er heel blij mee. 


Hij is lekker ruim en luchtig, omdat hij niet zo dik is. Hij heeft een mooie pastelpaarse kleur en hij heeft een leuk tie-dye effect. Ik ben er blij mee en het is 1 van mijn favorieten.

Labello Original

Labello is eigenlijk al jaren mijn favoriet, ik gebruik hem al heel lang. Vooral in de zomer worden mijn lippen heel droog en dan is Labello mijn reddende engel :) 

Mijn nieuwe memo bord

Dit bord was eerst van mijn ouders, maar zij gebruiken hem niet, dus nu mag ik hem hebben. Ik heb er een to do lijstje op geschreven. De uitslagen van het wk (alleen van Nederland). Ook staat er op PWW, you can do this! PWW betekent proefwerkweek. Als dit online is dan ben ik al klaar met de proefwerkweek ;)


Andrélon Oil & Care

Dit is mijn favoriete haar product, ik merk echt verschil!


Summer van Calvin Harris

Ik vind het gewoon een leuk liedje ;)



Dit was mijn favorites van deze maand! Bedankt voor het lezen!















2 opmerkingen: