zondag 10 augustus 2014

50 Random Questions Tag


Hey, vandaag heb ik een tag voor jullie, de 50 random questions tag. Hierbij beantwoord ik 50 vragen, ben je benieuwd welke vragen? Lees dan snel verder :)



1. Waar was je 3 uur geleden? Als ik dit schrijf is het 10 uur, 3 uur geleden was het 7 uur en toen lag ik in mijn bed lekker aan het slapen :)
2. Op wie ben je verliefd? Op niemand.
3. Heb je ooit een krijtje gegeten? Ik heb geen idee, ik denk het wel een keer toen ik 4/5 was.
4. Is er iets dat roze is binnen 2 meter afstand? Ja, een roze deodorant, roze nagellak, roze pennen, roze body butter... Moet ik nog even doorgaan?
5. Wanneer ging je voor het laatst winkelen? Ik ben naar Kroatiƫ geweest, daar heb ik naar wat winkels gekeken, maar ik heb niks gekocht.
6. Heb je sokken aan? Op dit moment niet, ik zit nog in mijn pyjama en ik slaap niet met mijn sokken aan.
7. Hebben je een ouders een auto die meer dan €20.000,- kost? Ik heb geen idee hoeveel de auto's kosten van mijn ouders.
8. Wanneer ben je voor het laatst het land uit geweest? Ik ben naar KroatiĆ« geweest voor 2 weken :)
9. Heb je in de afgelopen 5 dagen een film gezien? Ja, ik had de laatste tijd veel zin in Harry potter en ik heb alle films bekeken in 3 dagen.
10. Ben je een lekkerding? Ik heb geen idee? Haha
11. Wat is het laatste dat je gedronken hebt? Een glas water.
12. Wat heb je aan op dit moment? Mijn pyjama.
13. Was jij je auto of laat je de car wash dat doen? Ik heb geen auto, dus dan hoef ik hem ook niet te wassen.
14. Het laatste dat je gegeten hebt? Een tosti als ontbijt.
15. Waar was je rond deze tijd vorige week? Thuis in mijn bed en in de middag ging ik naar de verjaardag van mijn tante en nicht.
16. Heb je in de afgelopen week kleding  gekocht? Nee, ik heb de afgelopen week eigenlijk helemaal niks gedaan haha.
17. Wanneer heb je voor het laatst gerend. Ik heb werkelijk geen idee haha.
18. Wat is het laatste sport evenement dat je hebt gekeken? Het WK voetbal.
19. Favoriete dier? Ik vind cavia's en stokstaartjes heel leuk.
20. Wat is je droomvakantie? Weet ik eigenlijk niet, ik vind vakantie altijd leuk.
21. Wiens huis ben je laatst binnen geweest? Het huis van mijn tante om de verjaardag van mijn tante en nicht te vieren, vorige week.
22. Ergste verwonding die je ooit hebt gehad? Ik heb nooit echt een erge verwonding gehad, ik heb een hechting op mijn kin. Telt dat?
23. Ben je ooit verliefd geweest? Nee, ik ben op het gebied van liefde een groentje haha.
24. Mis jij iemand op dit moment? Niet iemand specifiek, maar ik mis altijd wel iemand.
25. Het laatste toneelstuk dat je hebt gezien? Mijn school doet elk jaar aan een cabaret en daar heb ik naar gekeken.
26. Wat is je geheime wapen om het andere geslacht mee te verleiden? Die heb ik niet haha.
27. Wat zijn je plannen voor vanavond? Mijn opa komt eten en verder heb ik geen plannen.
28. Wie heb je voor het laatst een MySpace bericht gestuurd? Wat is MySpace?
29. Eerstvolgende reis die je gaat/wilt maken? Ik heb geen idee, ik laat het me allemaal op me afkomen.
30. Ben je ooit een keer naar een zomerkamp geweest? Ja, naar schoolkamp in groep 8.
31. Hoeveel boterhammen eet je per dag? Ik heb geen idee, dat verschilt altijd.
32. Wat wil je over de toekomst weten? Niks, ik wil dat de toekomst een mysterie is.
33. Draag je op dit moment parfum? Nee, ik heb eigenlijk nog niks aan mijn uiterlijk gedaan vandaag haha.
34. Heb je over dit jaar een afspraak met de dokter staan? Ik moet naar de tandarts in September, telt dat ook?
35. Waar is je beste vriend(in) op dit moment? Ik heb geen idee, ik denk dat ze thuis is. Ik ben niet zo'n iemand die altijd wil weten waar iedereen is.
36. Hoe gaat het met hem/haar? Ik heb geen idee, ik hoop goed.
37. Ben je bruin? Totaal niet, ik word ook heel moeilijk bruin :(
38. Waar luister je naar op dit moment? Naar het geluid van mijn toetsenbord als ik aan het typen ben.
39. Verzamel je iets? Nee.
40. Wie is de grootste roddelaar die je kent? Ik heb geen idee.
41. Wanneer heb je voor het laatst op een fiets gezeten? Gisteren, toen ben ik even wat boodschappen gaan halen.
42. Drink je wel eens frisdrank met een rietje? Zelden, soms in een restaurant, maar meestal niet.
43. Wat staat er in je laatste sms'je? Een sms'je van mijn moeder: "Ik kom eraan"
44. Hou je van hete saus? Nee, ik heb er een hekel aan.
45. Laatste keer dat je gedoucht hebt? Gisteren, als ik klaar ben met dit artikel ga ik me weer douchen.
46. Moet je een was doen? Nee, ik woon bij mijn ouders en mijn moeder doet de was.
47. Waar komen je voorouders vandaan? Ik denk uit Nederland.
48. Ben je iemands beste vriend(in)? Ik denk het wel.
49. Wat staat er in je laatste verstuurde WhatsAppje?  Gefeliciteerd, want er was iemand jarig.
50. Wat deed je gisteren om gisternacht? Ik zat wat op YouTube te kijken en ik probeerde te slapen.

Dit was de tag, bedankt voor het lezen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten