donderdag 15 mei 2014

31 days blog challenge - Dag 20: Iets wat je wil je wil leren


Hey, vandaag is dag 20 en hierbij vertel ik over de dingen waar ik nog dingen over wil leren. Lees snel verder!




Spaans

Spaans lijkt me echt een leuke taal, deze taal zou ik het liefst ook vloeiend willen spreken.

Plannen

Leren plannen, dat is handig voor mij. Ik begin ergens aan en ik vergeet meteen de tijd. Heeft iemand tips?

Muzieknoten

Ik heb niks met instrumenten, maar voor school moet ik keyboard spelen voor punt. Het zou dan wel fijn zijn als ik die noten zou kennen :)

Dit waren de dingen die ik wil leren. Het zijn er niet zoveel, maar ik heb mijn top 3 gemaakt. Er zijn ook zoveel dingen die ik nog wil leren, gelukkig heb ik nog een hele leven voor me. Wat wil jij nog leren?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten