dinsdag 13 mei 2014

31 days blog challenge - Dag 19: 20 feitjes



Hey, vandaag is dag 19 en hierbij vertel ik 20 feitjes over mezelf. Lees snel verder!




1. Ik bijt aan mijn nagels, ik probeer er van af te komen, maar ik het gebeurt gewoon.
2. Ik kan beter vrienden maken op vakantie.
3. Ik vind het leuk om te tekenen, maar ik ben er niet zo goed in.
4. Ik kan met tien vingers blind typen, want ik heb typlessen gehad.
5. Ik haat het als mensen eten met zijn of haar mond open.
6. Ik vind TV niet interessant.
7. Ik vind het leuk om stickers op te plakken.
8. Ik kan niet zo goed omgaan met Windows computers.
9. Ik hou van a capella.
10. Ik word zenuwachtig als ik niks hoor.
11. Ik vind het leuk om te doen alsof ik iets online bestel.
12. Ik vind het leuk om shoplogs te kijken.
13. Ik hou van het Engelse accent.
14. Ik hou van achtbanen.
15. Ik vind films het leukst als er veel muziek inzit.
16. Ik voel me het meest op m'n gemak als m'n haar los is.
17. Ik hou van zoetige en fruitige bodybutters.
18. Ik vind het leuk om  naar Lush te gaan, om alles te ruiken.
19. Ik heb al meerdere keren geprobeerd om een video te maken, maar ik durf niet om ze online te zetten.
20. Frans is mijn lievelingsvak.

Dit waren de 20 feitjes, welke feitjes herken je in jezelf? En welke juist niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten