woensdag 23 april 2014

31 days blog challenge - Dag 9: Wat zit in jouw portemonnee?


Hey, vandaag is dag 9 van de 31 days blog challenge: wat zit er in jouw portemonnee? Lees snel verder!





Dit is mijn portemonnee, ik heb hem gekocht bij beautiful bijoux.


Er zit wat geld in mijn portemonnee, het is niet veel, omdat het meeste gewoon thuis is. 

Hier komen mijn pasjes, heel veel dingen zijn onzichtbaar, omdat ik dat liever niet aan jullie wil delen.


Dit is mijn pinas, het is een jongerenrekening.


Mijn ID-kaart, de foto is genomen toen ik 10 jaar was.


Mijn bibliotheekpas, niks bijzonders aan haha ;D


En als laatste: mijn schoolpasje!

Dit is wat er in mijn portemonnee zit, het stelt niet zoveel voor ;D. Wat heb jij zoal in jouw portemonnee?






3 opmerkingen:

  1. Zo'n leuke portomonee! Dat kleurtje is zo leuk! Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super schattige portemonnee!
    Ik heb ongeveer hetzelfde in mijn portemonnee zitten als jij! Maar ik heb daarnaast nog mijn ov-chipkaart, zorgverzekeringspasjes en pasjes van bijvoorbeeld Douglas en Kruitvat in mijn portemonnee zitten.
    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke portemonee, ik heb ook hetzelfde erin zitten, maar dan ook nog cadeaukaarten, ov-chip kaart, en allemaal stempelkaarten, voordeelkaarten. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen