maandag 21 april 2014

31 day blog challenge - Dag 8: Wat lees je op dit moment?


Ik ga weer verder met mijn blog challenge! Hij komt om de dag op mijn blog online :). Dit is dag 8 en daarbij zeg je wat je op dit moment leest. Lees snel verder!



Eigenlijk lees ik de laatste niet meer zoveel, ik lees meer in schoolboeken. Ik kan me niet herinneren wat het laatste 'gewone' boek was dat ik las. 

Ik heb een abonnement van de Seventeen op m'n iPad. De Seventeen is een Amerikaans blad en is dus in het Engels, maar dat vind ik juist leuk. Ik lees dingen die ik leuk en interessant vind en ik leer Engels, twee vliegen en in één klap :). Ik heb een jaarabonnement dat maar 14,- kost! Dat is heel goedkoop, je krijgt hem maandelijks op je iPad, dus geen magazine op de mat.

Wat lees jij op dit moment?


2 opmerkingen:

  1. Ik lees ook meer in schoolboeken de laatste tijd. Maar dat is ook vooral vanwege de examens denk ik. haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, zo'n abonnement via je iPad. Iets om over na te denken :) Je hebt ook een leuke blog, ik volg je nu via bloglovin!

    Liefs,
    Britt

    BeantwoordenVerwijderen