vrijdag 9 mei 2014

31 days blog challenge - Dag 17: Waar werk je?


Hey, vandaag is dag 17 en hierbij  vertel ik over mijn werk. Ik heb geen werk, dus ik vertel over school, want dat is een soort 'werk'. Het is een update, lees snel verder!




Op dit moment gaat het goed, ik heb al 2 proefwerkweken gehad. Ik heb mijn plekje in de klas en ik voel me op mijn gemak.

Punten

Met mijn punten gaat het goed, ik sta alles voldoende of honger gemiddeld. Zoals het er nu uitziet mag ik door naar de tweede klas van Atheneum.

Vrienden

Alles staat nu echt 100% op zijn plaats, ik heb leuke vriendinnen in de klas en ik voel me op m'n gemak bij hun.


 Proefwerkweek

Ik heb al 2 proefwerkweken gehad. Ik dacht dat het heel moeilijk en vermoeiend zou zijn, maar dat valt best mee. Ik vind best relaxed, je bent vroeg thuis, leert en de rest van de tijd doe je niet zo veel.

Dit is mijn update, hij is niet zo lang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten