maandag 5 mei 2014

31 days blog challenge - Dag 15: Wat is je band met je ouders?



Hey, vandaag is dag 15 en daarbij vertel ik mijn relatie met  mijn ouders, lees snel verder!



Ik heb een goede  band met mijn ouders, ik heb niet vaak ruzie met ze en er zijn niet vaak problemen. Natuurlijk zijn er wel ups and downs, maar dat komt altijd wel goed.



Met mijn moeder kan ik altijd goed praten over 'het vrouw worden', het is fijn om gesteund te worden. Ze luistert naar me en geeft me raad. Ze helpt me altijd zo goed als ze kan en dat is fijn. Het is altijd fijn om een goede band met je moeder te hebben.



Met mijn vader heb ik een andere band, met hem lach ik meer. Hij is de lolbroek van de familie, ook al doet hij soms irritant met zijn flauwe grappen, ik moet er toch om lachen.

Wat is jullie band met jullie ouders?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten