donderdag 1 mei 2014

31 days blog challenge - Dag 13: Iets dat je uitstelt


Hey, vandaag is dag 13 en daarbij vertel ik over de dingen die ik uitstel. Lees snel verder!



Ik stel niet veel uit, ik kan daar niet tegen en ik word er heel nerveus. Toch zijn er dingen die ik blijf uitstellen:

Bakken

Ik wil echt al zolang weer eens bakken, maar ik vergeet het steeds en dan heb ik weer geen tijd. Ik ga weer eens tijd maken, want ik vind bakken leuk.

Twitter

Ik heb ooit een Twitter-acount gemaakt, maar ik doe er niks mee. Social Media is gewoon niets voor mij.

Mijn (teen)nagels

Ik moet echt eens mijn vinger- en teennagels verzorgen. Ze hebben nu al maanden geen lakje gehad, maar ik ben te ongeduldig om te wachten totdat de lak is gedroogd.

Dit waren wel de dingen, ik moet nu echt eens gaan beginnen met die dingen, want ik wil echt niet langer uitstellen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten